pátek 27. dubna 2012

Odměna pro čtenáře

Milé čtenářky, 
děkuji za Vaši přízeň a Váš zvyšující se počet. Jako poděkování jsem se rozhodla uspořádat svou první Giveaway. Při nákupech v e-shopu Forever 21 jsem pro vás vybrala námořnické náušničky a řetízek a mini hřebínky do kabelky a vše doplnila ještě cestovním flakónkem na váš oblíbený parfém. 


Všechny ceny pohromadě
Náušničky


A pravidla odměny?
1. Být mým pravidelným čtenářem
2. Pod článek mi napsat do komentářů, jakých kousků bižuterie máte doma nejvíce (prstýnků, náramků, řetízků, náušnic) a můžete přidat případné návrhy na články nebo změny na blogu.

Z Vašich komentářů vylosuji výherce :) Giveaway bude probíhat do půlnoci 5.5.

Doufám, že se Vám dárečky líbí a zúčastníte se :)

Hodně štěstí přeje Evelin

45 komentářů:

  1. No já jelikož jsem alergická na nikl, tak moc bižu nemám a víceméně střídám čtyři páry náušnic z chirurgické oceli. Vlastním ale i pár hezkých kousků dlouhých stříbrných náušnic na plesy. Mým nejoblíbenějším kouskem je ale přívěsek tvořený bronzovým oválným plíškem se smaragdovým kamínkem uprostřed. Návrhy na změnu nemám ;) snad budu mít štěstí a vyhraju ;) Dzejny :)

    OdpovědětVymazat
  2. mám nejvíc náušnic, protože jsem je v podtstatě sbírala dřív :D ale jsou většiniu takový crazy barevný, že je ted už moc nenosim...

    OdpovědětVymazat
  3. úžasná giveaway :) já mám nejvíc náušnic, krom toho, že jsem si na ně vždycky potrpěla, tak jak víš, teď i vyrábím, takže se dají počítat na desítky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, nejvíc mám doma asi různých přívěsků :)

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoznačně mám nejvíc náušnic. No možná i prstýnků ale to si fakt nejsem jistá. ;) Krásná giveaway. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee také tu máš ten flakonek (takže kdo nevyhraje tady má šanci i u mě, haha) :)))) Jinak já rozhodně prstýnků, protože na ty jsem naprosto ujetá a mám jich doma plnou takovou stříbrnou krabičku z Nanu Nana :) hrozně ráda je střídám ...

    http://angellovely-things.blogspot.com 
    (probíhá GIVEAWAY8)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce mám asi náušnic bižu, škoda jen,že tak před půl rokem jsem z bižu začla mít alergie, takže střídám jedny stříbrné a jedny zlaté.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc mam asi náramků,ale poslední dobou začínam být blázen i do naušnic...:) Pěkná giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já mám asi nejvíc náušnic a náramků, ale strašně ráda bych rozšířila i prstýnkovou sbírku, protože jsou prostě straašně krásný! :)
    Jinak máš supr recenze, tak je tak dál :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mám asi miliardu náušnice, ať už pecek nebo blimbavých, nestíhám je nosit a kupuju furt další a další! :D

    lucia562@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc mám určitě náušnic, a hned potom takových těch jednoduchých korálkových náramků (korálky na gumičce...:)).
    Jinak máš moc pěkný blog. :)

    propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. skvělá giveaway!
    nejvíc mám asi náušnic. nakupuju je většinou po takovejch těch sadách, takže tak. v těsným závěsu jsou náramky ;)
    theplasticmadedreams@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Mám strasne vela nausnic, ci už velkých alebo malých, je ich veľmi veľa:DD

    niki.1997@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  15. ja mam asi najviac tiez nausnic, naopak chybaju mi nahrdelniky :/
    myslim ze blog mas pekny, recenzie sa mi velmi pacia ;)

    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. jé to bych moc ráda vyhrála :).Doma mám nejvíce náhrdelníků asi nejspíš, ale stále jich není dost.
    leonka112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. mam najvia naramkov, vsetkych druhov :D

    bubbles269@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. to sú nádherné ceny,z forever21 nemám ešte nič,ale veľmi rada si prezerám ich stránky :)
    ja mám doma najviac napichovacích naušníc,keďže visiace nenosím rada a hromadia sa mi aj prstienky,tie nosím najčastejšie a najradšej
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj máš krásnou Giveaway!
    Jsme tvé nové fanynky a Tvůj blog se nám moc líbí! U nás teď bude taky probíhat už druhá giveaway a budeme rády když se taky zůčastníš! :-)

    Jinak nejvíc mám doma náušnic!!!

    Diana.Haupt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já nejvíc vlastním náušnic:-) Mám jich asi 160 párů, ale není čas je měnit:-)
    Teď se mi ale rozrůstá sbírka prstýnků:-)

    mrs.luczynka@seznam.cz
    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. já mám nejvíc náušnic. Jsem na ně docela ujetá, některé se mi hodí k rozpuštěným vlasům, některé k culíku, některé jsou spíš na večer:D jsem na to úchylná. A nejradši mám jedny zrovna z Forever 21 :))
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. najviac mám určite náušníc až ich nestíham ani nosiť :D ale nie neviem koľko ich je cez dvadsať tipujem či už napichovačky alebo visiace, plus pár ďalších z fima
    veľmi sa mi páči design, tie svetlá sú úžasné
    páčil by sa mi článok outfit celebrit s variantou dostupných vecí u nás
    šperky sú úžasné, a ten flakónik zháňam a nikde som ho nevidela tak to by bolo super
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj!
    bižuterie mám opravdu plnou krabici, ale málo co nosím. Nejlepší kousky mám od mamky-korále co nosila za jejího mládí jsou nepřekonatelné :)Taky si vyrábím náušnice, těch mám fakt moc-aby mi pěkně seděly k oblečení. Prstýnky už teď nosím minimálně, většinou vyběhnu z domu i bez náušnic :) Teď přemýšlím o koupi peříčkových náušnic, takže se sbírka rozroste :D
    Blog si prohlížím, nejraději mám cokoliv týkající se kosmetiky :)
    Hanka
    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. tak najviac mám rozhodce náušníc, ale v poslednej dobe nosím stále dokola trojo najobľúbenejších :) pomaly sa mi rozrastá aj zbierka prsteňov, našla som v tom akúsi úchylku :D
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Nejvíce mám naušnic :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Mám velkou sbírku naušnic i když nosím tak troje maximálně a i přes to si dokupuju další:D
    veirauchova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: zuzana grajciarová
    Najviac mám určite náušníc, ale tieto námornícke by ma tiež veľmi potešili :) Veľmi pekné ceny :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, největší sbírku mám bezkonkurenčně naušnice...asi tak 30 párů, protože jsem tak trošku posedlá krásnými naušnicemi, takže sbírka se samozřejmě bude rozšiřovat i nadále, protože každá úchylka se musí přiživovat, aby nezanikla :-D Ale sbírka prstýnků už jí taky povážlivě začíná šlapat na paty. Moc se mi líbí články o kosmetických propadácích, abych věděla, čemu se určitě vyhnout. Určitě můžeš přidat i něco osobního, jako co se kolem tebe děje, z čeho máš radost a tak, je to suprové, když se člověk vypíše z toho, co mu leží na srdci, co si přeje, o čem sní a tak ;-)
    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Ahooj..Tak naušnice nosit nemohu, ale miluju prstýnky! Opravdu mám obrovskou sbírku! Děkujeme za milou giveway...:))
    nicollucy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sledujem :)) Najväčšiu zbierku mám náramkov :D :D Timus3ka@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  31. Nejvíc mám náušnic. Jako dítě jsem je nenosila, protože mi hnisali dírky, ale od puberty je to o.k., takže celé ty roky teď doháním :D
    lucie.martinakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Hezký den :-).
    Nejvíce mám doma naušnic, jelikož jsem na ně ujetá :-). Bože ten hřebínek, ten musím mít vždy v kabelce a takový malý by se mi hodil, tahám sebou vždy velký hřeben :D :-).
    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. nejvíc mám jednoznačně náramků, které si sama z bavlnek a jiných "blbůstek" vytvářím :) další sou asi náušnice

    rotreklova.eva@seznam.cz

    PS: u téhle giveaway sem nejvíc unešená z hřebínku a kartáče a z náhrdelníku

    OdpovědětVymazat
  34. Zatial jednoznačne asi najlepsia GA!!! Neuveritelne bohata! uzastna! bajecna! neda sa opisat slovami :)
    ja mam doma najviac nausnic... :) ja by som chcela veeela fotiek ku clankom, ale strasne vela :)
    mam krasny blog :) mozno by som trosku zmenila zahlavie stranky, ale inak nemam co dodat :) tvoj blog je super, musim si brat priklad :)
    strasne by som bola rada keby si si ma vybrala :*

    dominikamurnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Nejvíc mám asi naušnic, ale nosím jich jenom několik. Vždycky si nějaké koupim na nějakou příležitost a pak se mi doma jenom válí =D =D.

    izzie-blossom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Jsou to moc pěkné dárečky a je jich hodně :)
    Z bižuterie mám asi nevíc náramků a náušnic-všemožné tvary, barvy, styly....miluju je!!:D
    No a co se týče Tvého blogu, líbí se mi a asi bych na něm nic neměnila, protože takhle o tobě hodně vypovídá, že je to prostě podle Tebe a jen Tvoje....ráda u tu čtu kosmetiku a lifestyle :)

    jennyguinevere.mgc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Jako snad všechny slečny mám bezkonkurenčně nejvíc náušnic - od pecek, přes malé visací až po nejrůznější velké a výrazné. Nejčastěji ale nosím stříbrné s velkým bílým kamenem, ke kterým mám i přívěsek na krk. Jsou takové neutrální a elegantní.
    Mám samozřejmě i spoustu náhrdelníků a náramků, ale v poslední době jsem začala ulítávat na květinových brožích. Takže teď už mám na polici pro jistotu i krabici od bot, ve které schovávám koupené i vyrobené poklady. Zrovna dneska mám na sobě takovou oranžovo-meruňkovou :)

    lucie.kolischova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Nejvíc mám na 100% náušnic, teď se snažim trochu rozšířit i sbírku náramků :)
    andrea.valna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. takové skvělé věci!

    nejvíc bižuterie? hmm, nejvíc mám asi náušnic, musí mi ladit ke každýmu outfitu, takže jich mám moc moc MOC!

    OdpovědětVymazat
  40. Nejvíce mám doma náušnice na které jsem maniak.

    rad.paj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Čtenářem jsem :)
    Nejvíc mám určitě náušnic, ale stejně bych jejich počet klidně několikanásobně zvýšila, protože náušnic není nikdy dost :))

    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Super giveaway!
    Tak já jsem úplnej šílenec do obřích naušnic a to nejčastěji ve zlaté barvě :))
    Měj se krásně, ahoj Žanet)
    zaneta.hromadkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. No doma mám asi tak od všeho trochu :). Nejvíce asi přívěsků :).
    Návrhy na změnu nemám :), mě se líbí takový jaký je :-).
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Krásné věci :)
    Já mám nejvíc naušnic a hned za nima jsou prstýnky:D naopak náramky a řetízky nenosím skoro vůbec.
    PS: U mě na blogu probíhá taky giveaway o naušnice a lak:))
    Jinak bych možná trochu poupravila vzhled, ale to je na tobě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)